جمله جالبی که گواردیولا به مدافع سابق منچسترسیتی گفت

جمله جالبی که گواردیولا به مدافع سابق منچسترسیتی گفت

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در سال 2014 تصمیم گرفت که مانگالا را به گران ترین مدافع میانی تا ان زمان تبدیل کند و برای خرید این بازیکن از پورتو بیش از 45 میلیون یورو پرداختند.

به گزارش فوتبالی، مدافع فرانسوی در منچستر موفق نبود و بعد از آن به والنسیا و اورتون قرض داده شد و در نهایت در سال 2019 با انتقالی قطعی راهی والنسیا شد. گواردیولا در آن زمان به مانگالا توصیه کرد که از سیتی برود که حالا این مدافع از مکالمه جالب خود رونمایی کرده است.

مانگالا از مکالمه صادقانه گواردیولا با خودش رونمایی کرد. مدافع فرانسوی در این باره توضیح داد:" ناامیدی از دورانم در منچسترسیتی؟ چرا؟ وقتی به آنها ملحق شدم به من گفتند که بروم و دنبال راهکاری دیگر باشم؟ از اینتر هم پیشنهاد داشتم اما پیشنهاد مالی سیتی بهتر بود. در پایان پنجره نقل و انتقالات هنوز در سیتی بودم. در آن زمان گواردیولا به من نزدیک شد و خیلی صادقانه گفت:" هیچ گزینه ای برایت پیدا نشد و هنوز در این جا هستی. بازیکن خیلی خاص و خوبی هستی اما چیزی نیست که برای سبک بازی تیم خودم به دنبالش باشم" حرفهای گواردیولا خیلی صادقانه بودند."

مانگالا از بقیه صحبت های گواردیولا هم رونمایی کرد:" به من گفت که "در این جا هستی و چهار دفاع میانی داریم. سعی می کنیم که با هم کار کنیم و آماده باش تا در بازی ها  حاضر شوی. تو مشخصه های متفاوتی داری که خیلی های دیگر ندارند. بازیکن خیلی خوبی هستی اما با توجه به سبک بازی من، چیزی نیستی که به دنبالش باشم. هیچ مشکلی با تو ندارم." نمی توانستم ناراحت باشم چرا که مربی می دانست که چه می خواهد. او به دنبال سبک متفاوتی از بازیکنان بود. از آن زمان فهمیدم که انتخاب چهارم او هستم. در آگوست حتی یک بازی هم نداشتم. در ژانویه به اورتون رفتم. تا قبل از رفتنم 15 بازی داشتم که عدد قابل توجهی به عنوان مدافع چهارم بود."

4125