رکورد تاریخی کاپیتان سابق رئال مادرید در پی‌اس‌جی

رکورد تاریخی کاپیتان سابق رئال مادرید در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس شنبه در بازی پی اس جی و تروا رکوردشکنی کرد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی نمایش خوبی در این بازی نداشت و دو بار از حریف عقب افتاد و سه گل هم دریافت کرد اما در نهایت با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند تا سرجیو راموس یک برد جدید را به کارنامه اش اضافه کند. از نوامبر 2021 و بازی مقابل سن اتین تا کنون، راموس در 30 بازی متوالی در پی اس جی نباخته است و رکورد رای اسطوره برزیلی پی اس جی با 29 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت و به رکورد دار شکست ناپذیری متوالی در شروع کارش در پی اس جی تبدیل شد.

از سویی  راموس در هیچ کدام از 22 بازی آغازین خود در لیگ فرانسه نیز نباخته است تا رکورد پابلو سورین را بشکند و به تنهایی به رکورد دار شکست ناپذیری در پی اس جی تبدیل شود. 

راموس به تازگی با خبر خوش قرار گرفتن خودش در لیست اولیه و 55 نفره پی اس جی برای جام جهانی مواجه شده است. این بازیکن همچنان رویای حضور در جام جهانی را در سر دارد. او بیش از یک سال است که در لیست  تیم ملی اسپانیاحضور نداشته است اما در این فصل تقریبا در همه دقایق ممکن در پی اس جی حضور داشته و کاملا مورد اعتماد گالتیه قرار دارد و رکورد شکست ناپذیری خود را هم به لطف انسجام خودش و تیمش کسب کرده است.

4125