بنزما منتظر تولد فرزند چهارمش

بنزما منتظر تولد فرزند چهارمش

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به زودی صاحب فرزند چهارم خود خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بنزما در تابستان گذشته با جردن اوزونا مدل سرشناس آمریکایی آشنا شد. بنزما عادت داشت که روابط عاشقانه خود را مخفی نگه دارد و معمولا از رابطه های خود رونمایی نمی کرد اما بعد از مراسم توپ طلا در کنار جردن عکس گرفت تا نشان بدهد که رابطه اش با این مدل آمریکایی کاملا جدی است. حالا کریم و جردن منتظر تولد فرزند مشترکشان هستند که کاپیتان رئال مادرید برای چهارمین بار پدر خواهد شد.

اولین فرزند بنزما، ابراهیم یازده ساله نام دارد. بنزما از دوران ازدواجش با کورا گولتیر صاحب پسر بزرگش شده است. ابراهیم در مراسم توپ طلا نیز روی سن آمد و در کنار مهاجم رئال مادرید حضور داشت که البته کورا نیز یکی از حاضران در مراسم بود و مهاجم رئال مادرید را تشویق کرد. دو فرزند دیگر کریم مربوط به ازدواج دوم وی و رابطه اش با کلوئی لائونی بودند. ملیا هشت ساله و نوری سه ساله فرزندان دوم و سوم مهاجم رئال مادرید هستند. حالا کریم منتظر است تا در کنار جردن صاحب چهارمین فرزند خود شود.

بنزما و جردن در کنار هم در مرکز شهر مادرید زندگی می کنند.مهاجم رئال مادرید این روزها در حال ریکاوری از مصدومیتش است و البته تمرکز ویژه ای روی حضور در جام جهانی قطر دارد.

4125