پرسپولیس به دنبال توافق با علیپور

پرسپولیس به دنبال توافق با علیپور

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس به دنبال توافق با مهاجم اسبق این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که با حکم کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ 901 میلیون تومان به علی علیپور شده، مدیرعامل قرمزها به دنبال راهکاری برای پرداخت این مبلغ و توافق با این مهاجم است.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است از طریق مذاکره مستقیم با علی علیپور این مشکل را حل کند و درویش امید دارد در صحبتی که با علیپور دارد، فقط اصل بدهی به او را پرداخت کند که رقمی کمتر از 901 میلیون تومان تعیین شده است.

بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت، باشگاه پرسپولیس باید 901 میلیون بابت اصل خواسته علی علیپور و 19 میلیون تومان برای هزینه دادرسی پرداخت کند.

از سوی دیگر شنیده می‌شود بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز طبق روال حقوقی پرونده، لایحه دفاعیه خود را به کمیته وضعیت ارسال کرده و امیدوار است بتواند این رای را در کمیته استیناف شکسته و محکومیت خود را کاهش دهد. 

در صورتی که تا نقل و انتقالات زمستانی حکم این پرونده از سوی کمیته استیناف صادر شود، پرسپولیس تا پرداخت بدهی خود به علیپور، امکان خرید بازیکن جدید نخواهد داشت و به همین دلیل رضا درویش به دنبال توافق با این بازیکن است.

علیپور در زمان مدیریت مهدی رسول‌پناه پس از عدم توافق با مدیران پرسپولیس از جمع قرمزها جدا شد و پس از عدم دریافت مطالباتش در زمان مدیریت‌های گذشته در ارکان قضایی فدراسیون علیه پرسپولیس طرح دعوی کرد.

7655