انگیزه بالای بازیکنان رئال مادرید پس از شکست مقابل لایپزیش

انگیزه بالای بازیکنان رئال مادرید پس از شکست مقابل لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید که شاگردانش انگیزه زیادی برای مصاف با خیرونا دارند.                             

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های رئال مادرید و خیرونا از چهارچوب هفته دوازدهم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو از ساعت 18:45 به وقت تهران مقابل هم به میدان رفتند. هفته گذشته لوس بلانکوس بالاخره اولین شکست فصلش را در دیدار مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. با این حال آن‌ها هنوز در لالیگا متحمل باخت نشده‌اند. 

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی در خصوص این بازی گفت: "بازیکنان بسیار باانگیزه هستند و به خوبی تمرین کرده‌اند. می‎‌خواهیم عملکرد خوبی برای هواداران به اجرا بگذاریم و پیروزی را کسب کنیم. تقریبا تمامی بازیکنان بازگشته‌اند. مودریچ، والورده، سبایوس و ماریانو. البته کریم هنوز بیرون است، چون فکر می‎‌کنیم بازی کردن برایش کمی زود باشد. یک مشکل کوچک شب گذشته برای رودریگو پیش آمد، اما می‌تواند در این بازی به میدان برود."

"بازی با لایپزیش را به خوبی آنالیز کردیم. فهمیدیم در چه قسمت‌هایی ضعف داشتیم. بیشتر مشکلاتمان به جایگیری بازیکنان مربوط می‌شد. حالا باید به فکر چهار بازی آینده پیش از آغاز جام جهانی باشیم و امیدوارم بتوانیم تمامی امتیازات ممکن را کسب کنیم. این تیم هیچ وقت تسلیم نمی‌شود."

4416