دیگر کسی به مجیدی نمی‌خندد

دیگر کسی به مجیدی نمی‌خندد

پایگاه خبری فوتبالی- کامبک شاگردان فرهاد مجیدی مقابل النصر، سوژه توییت‌های زیادی شده است.

به گزارش فوتبالی، عجیب‌ترین بازی هفته هشتم لیگ امارات، دیدار بین اتحاد کلبا و النصر بود و در شرایطی که بازی تا دقیقه 71 با نتیجه 1-3 به سود النصر دنبال می‌شد، شاگردان مجیدی در بیست دقیقه پایانی، نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و باخت را با برد عوض کردند.

اتحاد کلبا، هفته گذشته هم از شکست مقابل الوصل فرار کرد و  بازی 0-2 باخته را با تساوی 2-2 عوض کرد.

در حال حاضر و در پایان هفته هشتم لیگ امارات، شاگردان مجیدی با 14 امتیاز، در رده پنجم قرار دارند و فاصله‌شان با صدر جدول، فقط 2 امتیاز است.

یکی از صفحات توییتری اتحاد کلبا این سوال را از مخاطبانش پرسیده که نظرشان درباره مجیدی چیست؟ کاربری اینگونه به سوال پاسخ داده که مجیدی نه تنها روحیه تیمش را بالا برده بلکه انرژی او به هواداران تیمش هم منتقل شده و آنها می‌دانند که حتی تیمشان از حریف هم عقب بیفتد، توان بازگشت به بازی را دارد.

هوادار دیگری اینطور نوشته که وقتی فرهاد قبل از شروع فصل گفت که تیمش جزو 5 تیم بالای جدول خواهد بود و امسال بهترین نتایج تاریخ اتحاد کلبا را خواهد گرفت، خیلی‌ها به او خندیدند به خصوص که او کارش در لیگ امارات را با باخت شروع کرد و همه از او به عنوان اولین مربی اخراجی لیگ نام می‌بردند اما او به همه ثابت کرد که چه مربی بزرگی است. 

1984