واکنش سرمربی چلسی به مسخره شدن در استادیوم برایتون

واکنش سرمربی چلسی به مسخره شدن در استادیوم برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - گراهام پاتر سرمربی چلسی صراحتاً اعلام کرد که بابت کارهایش از هواداران برایتون عذرخواهی نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های برایتون و چلسی مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت برایتون موفق شد با نتیجه چهار بر یک، آبی‌های لندن را در هم بکوبد. نکته جالب این دیدار، رویارویی گراهام پاتر سرمربی چلسی با تیم و شاگردان سابقش بود. پاتر فصل را به عنوان سرمربی برایتون آغاز کرد، اما بعد از نتایج ضعیفی که توماس توخل به دست آورد، جانشین این سرمربی آلمانی در استمفورد بریج شد. 

به نقل از سایت گل، در جریان این بازی، هواداران برایتون چند بار به شعار دادن علیه سرمربی سابق خود پرداختند و پاتر در واکنش به این قضیه گفت: "من چیزی برای عذرخواهی کردن از آن‌ها ندارم. فکر می‌کنم کارم را به خوبی در برایتون انجام دادم و تیم را در بهترین حالت به سرمربی بعدی واگذار کردم، اما مردم هرچه به فکرشان خطور می‌کنند، به زبان می‌آورند."

"این شکست بخشی از پروسه است. ما باید رنج و عذاب‌های زیادی بکشیم تا بتوانیم رشد کنیم. هیچ کس نگفته چلسی به پایان رسیده و ما باید از شکست امروز درس بگیریم تا در دیدارهای آینده دیگر دچار چنین وضعیتی نشویم."

4416