گله سرمربی پاریسن ژرمن از عملکرد دفاعی تیمش

گله سرمربی پاریسن ژرمن از عملکرد دفاعی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل تروا از عملکرد بازیکنان خود در فاز دفاعی راضی نبود.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن امشب در خانه‌اش در مقابل تروا به لطف درخشش لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه موفق شد حریف را 4-3 شکست دهد. اما پاریسی‌ها فضای زیادی در اختیار بازیکنان تروا گذاشتند و به همین علت بود که سه گل دریافت کردند. کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت از عملکرد دفاعی تیمش راضی نیست. گالتیه در این بازی از دفاع چهار نفره استفاده کرده و هواداران پی‌اس‌جی شاهد بازگشت پرنسل کیمپمبه به خط دفاعی تیم‌شان بودند. با اینحال برنامه‌های گالتیه در فاز دفاعی موفق نبود. 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "تیم ما از همان دقیقه اول خیلی نامتعادل بود. وقتی می‌خواستیم پرس از زمین حریف را انجام بدهیم موفق نبودیم و به ندرت توانستیم توپ‌گیری کنیم. در همه دوئل‌ها هم می‌باختیم. اشتباهات‌مان خیلی زیاد بود که نباید باشد. خیلی باز کار می‌کردیم و فضا می‌دادیم که نباید اینطور باشد. باید این مشکل را حل کنیم و وقت بیشتری روی آن بگذاریم."

"اگر هر دفعه مجبور بشوید برای پیروزی چهار گل بزنید در نهایت به مشکل برخواهید خورد. چون در حمله موفق بودیم دفاع را رها کردیم و اجازه دادیم حریف هر کار خواست بکند."

4416