بارسلونا در 5 بازی آخر خود مقابل والنسیا چه نتایجی گرفته است؟

بارسلونا در 5 بازی آخر خود مقابل والنسیا چه نتایجی گرفته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از مهم ترین بازی های این هفته از رقابت های لالیگا، بارسلونا و والنسیا از ساعت 22:30 امشب (شنبه) به وقت ایران در ورزشگاه مستایا که ورزشگاه خانگی والنسیا است به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه ای به دست می آید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در 3 بازی آخر خود مقابل والنسیا به پیروزی رسیده است و بدین ترتیب از ژاوی هرناندز و شاگردانش انتظار می رود که در این بازی هم مقابل والنسیا به پیروزی برسند تا طعم تلخ شکست های اخیر بارسا قدری از بین برود.

بارسلونا در 5 بازی اخیر خود مقابل والنسیا 3 پیروزی به دست آورده است و یک مساوی را تجربه کرده و یک بار هم شکست خورده است. آبی و اناری پوشان در بازی فصل قبل خود مقابل والنسیا که آخرین بازی برگزار شده میان این دو تیم بود با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسیدند که اوبامیانگ در آن بازی هت تریک کرد.

بارسا در دیگر بازی ها با نتیجه سه بر یک و سه بر دو به پیروزی رسیده است. بارسلونا در 5 بازی اخیر خود مقابل والنسیا یک مساوی دو بر دو و یک شکست دو بر صفر را هم تجربه کرده است و باید دید که در بازی امشب در مستایا چه نتیجه ای می گیرد.

1470