4 تایی شدن چلسی در شب گل به خودی‌ها

4 تایی شدن چلسی در شب گل به خودی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و برایتون در ورزشگاه امریکن اکسپرس کامیونیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را برایتون با نتیجه 4 بر 1 به سود خود به پایان برد و چلسی نتوانست در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، شاید قبل از شروع بازی کمتر کسی فکرش را می کرد که چلسی در این بازی 4 گل دریافت کند و اصطلاحا چهارتایی شود اما این اتفاق برای آبی های لندن افتاد و آن ها در خانه حریف 4 گل دریافت کردند و اوضاع برای آن ها بسیار بد پیش رفت.

گل اول برایتون را تروساد در دقیقه 5 به ثمر رساند اما گل های دوم و سوم برایتون دو گل به خودی بودند که بازیکنان چلسی به خودشان زدند. روبن لوفتوس چیک در دقیقه 14 به خودشان گل زد و تروه چالوبا هم در دقیقه 42 یک گل به خودی دیگر زد تا این شب برای چلسی شب گل به خودی ها لقب بگیرد.

در ادامه کار، کای هاورتز در دقیقه 48 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما اوضاع برای چلسی از هم مساعد نشد و آن ها یک گل دیگر هم خوردند. پاسکال گراب در دقایق پایانی بازی گل چهارم برایتون را هم وارد دروازه چلسی کرد تا این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود برایتون خاتمه یابد.

1470