وایرال شدن عکس ساق‌بند مهاجم چلسی با تصویر سگ‌هایش

وایرال شدن عکس ساق‌بند مهاجم چلسی با تصویر سگ‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز مهاجم آلمانی چلسی به حدی به سگ های خود علاقمند است که تصویری از سگ های خود را روی آن حک کرده است.

به گزارش فوتبالی، تصویری از لباس ها و ساق بند هاورتز پیش از بازی چلسی و برایتون به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. مهاجم آلمانی برای ساق بند خود از تصویر سه سگ خود استفاده کرده است تا نشان بدهد که نمی تواند دوری حیوانات خانوادگی خود را حتی در زمان بازیهایش فراموش کند و به حدی آنها را دوست دارد که حتی در زمان بازیها هم سعی می کند که با استفاده از ساق بند خود از آنها یاد کند!

هاورتز در بازی چلسی و برایتون گلزنی کرد تا پس از آن که تیمش سه گل خورده بود، تلاش کند تا آبی ها را به بازی برگرداند. هاورتز انگیزه بسیار بالایی برای حضور در جام جهانی دارد که در این فصل سه گل در لیگ انگلیس و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است. این بازیکن قطعا می تواند یکی از چهره های ویژه تیم ملی آلمان در جام جهانی پیش رو در قطر باشد چرا که هانسی فلیک هم حساب ویژه ای روی او باز کرده است. کای از زمان پیوستن به چلسی به بازیکن مهمی در استمفوردبریج تبدیل شده است و به نظر می رسد که روزهای بزرگی پیش روی خود دارد.

4125