قیمت نیمار اوکراینی مشخص شد: 100 میلیون یورو

قیمت نیمار اوکراینی مشخص شد: 100 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک ستاره شاختار دونتسک ملقب به "نیمار اوکراینی" مشتریان زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، کارلو نیکولینی مشاور مدیریتی باشگاه شاختار دونتسک در موردش گفته است:" شایعات در مورد میخایلو زیاد است. ایتالیایی ها پیشنهادهای بسیار کمی داده اند که حتی ما را پای میز مذاکره هم نمی کشاند. گزینه های انگلیسی زیادی وجود دارند. تیم های اسپانیایی و فرانسوی هم علاقمند هستند اما باید مبلغ عادلانه را بپردازند. مودریک در کنار امباپه، لئائو و وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پستش است."

زمانی که از نیکولینی پرسیده شد که آیا 40 میلیون یورو مبلغ مناسبی برای انتقال مودریک است، وی در جواب گفت:" با این ارقام هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد. حتی با 50 میلیون یورو هم مذاکره نمی کنیم. قیمت مودریک باید از آنتونی که به منچستریونایتد رفت، بیشتر باشد. برای آنتونی صد میلیون یورو پرداختند. آرسنال و منچسترسیتی بیشترین تمایل را نشان داده اند اما باشگاه های دیگری هم می توانند ابراز تمایل کنند. مجبور به فروش او نیستیم. نمی خواهیم خواهیم ارقام غیرواقعی را مطرح کنیم اما او تعیین کننده ترین بازیکن تیم ماست. اگر بخواهی بهترین بازیکنان باشگاه ها را بخری باید مبلغ قابل توجهی بپردازی."

داریو سرنا مدیر ورزشی شاختار نیز بیان کرده است اگر باشگاهی حاضر شود که مبلغ بسیار بسیار بالایی بپردازد، حاضر به فروش می شویم. این چیزی است که باشگاه و مدیر ما در نظر دارند."

4125