هت‌تریک مطهری، عملی نشد

هت‌تریک مطهری، عملی نشد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نساجی از رسیدن به یک رکورد ویژه بازماند.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری که با نساجی مازندران در 2 هفته گذشته مقابل مربیان استقلالی به برتری رسیده بود مقابل سومین مربی استقلالی لیگ ناکام ماند.

مطهری موفق شده بود ابتدا گل‌گهر را با امیر قلعه‌نویی در یک بازی خارج از خانه در سیرجان با یک گل شکست دهد تا 3 امتیاز ارزشمند را به داشته‌های خود اضافه کنند. این مربی همچنین هفته گذشته فولاد را با جواد نکونام در ورزشگاه وطنی مغلوب کرد تا برای دومین هفته متوالی، برنده تقابل با یکی از سرمربیان استقلالی شاغل در لیگ برتر باشد.

مربی سابق پرسپولیس روز گذشته با نساجی مهمان آلومینیوم در اراک بود منتهی شکست سنگین  شاگردان او به تیم رحمتی باعث شد تا خبری از هت‌تریک مطهری مقابل مربیان استقالی نباشد.

البته که باشگاه نساجی در واکنش به شکست 3گله در اراک به این نکته اشاره کرده که این تیم در روزی متحمل شکست مقابل آلومینیوم اراک شد که تقریباً نیمی از ترکیب اصلی دچار سرماخوردگی شدید شدند و 6 بازیکن نیز تنها توانستند در یک جلسه تمرینی، پیش از دیدار با آلومینیوم حاضر شوند.

حال باید منتظر ماند و دید حمید مطهری و تیمش موفق خواهد شد شکست مقابل آلومینیوم را در بازی سوپرجام مقابل استقلال و ساپینتو جبران کند یا خیر.

7655