۱۱ بازیکن تیم ملی امید زیر نظر کی‌روش و مرفاوی

۱۱ بازیکن تیم ملی امید زیر نظر کی‌روش و مرفاوی

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته جوانان یازده بازیکن را از تیم ملی امید برای حضور در تیم ملی بزرگسالان معرفی کرد. 

به گزارش فوتبالی، برخلاف اطلاع‌رسانی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که بازیکنان تیم ملی جوانان اردوی مشترکی را با تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌کند، اکنون ۱۱ بازیکن از تیم ملی امید از سوی کمیته جوانان انتخاب و برای حضور در اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان در تمرینات حاضر خواهند شد.

جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به ایسنا اعلام کرد که با توجه به این که تیم ملی امید بعد از اتمام قرارداد مهدی مهدوی‌کیا سرمربی ندارد، صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان با این ۱۱ بازیکن کار می‌کند و در صورت نیاز این بازیکنان را در اختیار تیم ملی بزرگسالان با هدایت کارلوس کی‌روش قرار می‌دهد.

نکته جالب این که اردوی تیم ملی جوانان با هدایت صمد مرفاوی نیز به زودی شروع می‌شود. پیش از این قرار بود بازیکنان موردنیاز کارلوس کی‌روش از تیم ملی جوانان انتخاب کند اما این مساله منتفی شده است.

اسامی ۱۱ بازیکن معرفی شده از کمیته جوانان به تیم ملی بزرگسالان به این شرح است:

مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور)، محمدامین حزباوی (فولاد)، سامان تورانیان (مس کرمانآریا برزگر (نفت مسجدسلیمانسینا عبداللهی (نفت مسجدسلیمان)، احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان)، محمدمهدی احمدی (پرسپولیسعلیرضا باویه (فولاد) محمد قربانی (سپاهانامیرعلی صادقی (استقلال)، و محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)

این بازیکنان از فردا در اختیار کادرفنی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود. هم‌چنین کارلوس کی‌روش پیش از این ۱۸ بازیکن را از بین بازیکنان لیگ برتری در برنامه ارزیابی فنی داشت که با احتساب سه لژیونر شاغل در قطر تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به ۲۱ نفر رسیده بود.

0203