پدیده 17 ساله برزیلی زیر ذره‌بین بارسلونا

پدیده 17 ساله برزیلی زیر ذره‌بین بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا ترکیبش را تقویت کند. آنها به خریدهای آینده دار و بلندمدت نیز فکر می کنند و در نظر دارند که برخی بازیکنان با استعداد و آینده دار را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های مورد نظر بارسلونا ویتور روکه مهاجم 17 ساله برزیلی است که امشب در فینال جام لیبرتادورس حضور پیدا خواهد کرد و در ترکیب اتلتیکو پارانانئنزه به مصاف فلامینگو می رود. این بازی در اکوادور برگزار خواهد شد.

ویتور روکه در ترکیب پارانائنزه خوش درخشیده است و با دو گل و یک پاس گل در جام لیبرتادورس خوش درخشیده تا نقش مهمی در صعود تیمش به فینال داشته باشد. استعدادیاب های بارسلونا اعتقاد دارند که ویتور مهاجمی سریع، چابک، گلزن و منظم است و می تواند آینده بزرگی پیش رویش داشته باشد. دکو مشاور بارسلونا در برزیل نیز خرید وی را به آنها پیشنهاد کرده است.

اتلتیکو پارانائنزه برای فروش ویتور روکه مبلغی بین 35 تا 40 میلیون یورو تعیین کرده است. اسکولاری سرمربی تیمش در موردش گفته است:" او بازیکنی متفاوت است. 17 سال سن دارد اما شرایط بدنی، تکنیکی و ذهنی او بسیار خوشایند است. بازیکنی است که مهارش برای مدافعان حریف خیلی مشکل است. به خوبی از توپ محافظت می کند، سریع است و به خوبی با هم تیمی هایش همکاری می کند."

4125