بیانیه نساجی پس از باخت در اراک؛ از سرماخوردگی بازیکنان تا اشتباهات پیاپی داوری!/ فراموشی روزهای مظلومانه برای فتح سوپرجام

بیانیه نساجی پس از باخت در اراک؛ از سرماخوردگی بازیکنان تا اشتباهات پیاپی داوری!/ فراموشی روزهای مظلومانه برای فتح سوپرجام

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای به تشریح شرایط بازی با آلومینیوم اراک پرداخت و به عملکرد داوران هم اعتراض کرد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از رسانه باشگاه نساجی، در این بیانیه آمده است: نساجی در روزی متحمل شکست مقابل آلومینیوم اراک شد که تقریباً نیمی از ترکیب اصلی دچار سرماخوردگی شدید شدند و ۶ بازیکن نیز تنها توانستند در یک جلسه تمرینی، پیش از دیدار با آلومینیوم حاضر شوند.

با چنین شرایط بغرنجی که برای شاگردان حمید مطهری به‌وجود آمد، برای ششمین بازی در ۱۱ هفته گذشته لیگ برتر، باز هم با ناعدالتی‌های موثر از ناحیه داوری مواجه شدند.

در نخستین دقایق بازی، خطای هند مدافع آلومینیوم که یک پنالتی مسلم را برای نساجی دربرداشت، از سوی داور بازی نادیده گرفته شد.

در ادامه نیمه اول در شرایطی که وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم با سعید بیگی مدافع نساجی درگیر شده بود؛ داور بازی در حالی که باید فقط محمدزاده را جریمه شخصی می‌کرد، به‌زعم خود برای مدیریت فضای بازی، به ناحق به بیگی هم کارت زرد نشان داد و در دقایق کوتاهی دیگر، بیگی با انجام یک خطا، بلافاصله با کارت زرد دوم مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

پیش از صحنه خطای بیگی، داور خطای محرز بر روی صابر حردانی را نگرفت که همان توپ و مکث بازیکنان نساجی به نشانه خطا، در ادامه به اخراج بیگی منجر شد.
همچنین در نیمه دوم، زمانی که نساجی ۲ بر صفر عقب بود، در شرایطی که کریم اسلامی می‌توانست در موقعیت تک‌به‌تک قرار بگیرد، با ضربه مشت محمدزاده مواجه شد که متاسفانه عرب‌براقی این صحنه را نیز خطا اعلام نکرد و از اخراج مستقیم صرف نظر کرد.

نساجی در هفته‌های گذشته با نمایش زیبای فوتبالی و عملکرد قابل دفاع تیمی، نشان داد یک تیم همدل و یکدست، بسته به بضاعت‌های خود است و این روز سخت که با بداقبالی در مواجهه با سرماخوردگی و به‌دنبال آن اشتباهات عجیب داوری که در ۶ هفته گریبان‌گیر آن شده، چیزی از ارزش‌ها و قابلیت‌های این تیمِ بزرگ کم نخواهد کرد.

به عقیده کارشناسان، اگر مطهری و شاگردانش کمی خوش‌اقبال بودند و اینچنین بی‌سابقه، قربانی اشتباهات داوری نمی‌شدند، امروز سوپرایز صدرنشینی نصیب هواداران پرشور نساجی می‌شد.

در هر صورت قهرمان جام حذفی ایران، همچون هفته‌های گذشته، روزهای مظلومانه خود را فراموش کرده و فقط به سوپرجام می‌اندیشد تا با کسب جامی دیگر، هواداران میلیونی خود را خوشحال کند.
هرچند در این بازی نیز نساجی ضمن نمایش یک جنگ تمام‌عیار درون مستطیل سبز، احتمالاً با شواهد موجود، باید با حوادث غیرفوتبالی و احیاناً، ناعدالتی‌ها نیز مقابله کند.