جنگ روانی هندی‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان

جنگ روانی هندی‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش‌ها از اردوی تیم ملی فوتبال افغانستان در «دهلی‌نو»، برخورد نامناسب هندی‌ها و اعضای برگزاری رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا با تیم ملی فوتبال افغانستان، باعث نارضایتی کادر فنی تیم ملی در «تریواندروم» شده است.

«فیروز مشعوف» خبرنگار ورزشی افغانستان در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «علی عسکر لعلی» کمک مربی تیم ملی می‌گوید  طی 2 روز گذشته که تیم ملی در محل برگزاری رقابت‌ها حضور داشته، هندی‌ها سعی کردند اوضاع تیم ملی را آشفته و بهم بریزند.

علی عسکر لعلی می گوید روز اول که تیم ملی به تریواندروم رسیده است، هندی‌ها به هیچ عنوان آماده پذیرش تیم در هتل نبودند.

در خصوص غذا نیز مشکلاتی وجود داشته که ظاهراً تیم ملی برای صرف غذا در شب اول، مدت 2 ساعت انتظار کشیده است.

به گفته لعلی در سالنی که تیم ملی در آن غذا صرف می‌کند میز غذا خوری وجود نداشته و غذای بازیکنان را روی صندلی قرار داده بودند.

گفته می‌شود در ارائه سرویس اتاق برای بازیکنان نیز کم کاری‌هایی صورت گرفته است.

ظاهراً پس از اینکه بازیکنان تیم ملی به هتل «هیلتون» رسیدند، هندی‌ها قصد داشتند آنها را از اتاق‌ها خارج و به اتاق‌های دیگری انتقال دهند که این مسئله باعث واکنش تند «پیتر سگرت» شده و آنها را حتی تهدید به شکایت پلیس کرده است.

مشعوف نوشت: هندی ها همچنان سعی کردند در روند برگزاری تمرینات تیم ملی نیز اختلالاتی ایجاد کنند.

گزارش شده است که در روز نخست ملی پوشان مدت 40 دقیقه در خیابان انتظار اتوبوس برای رفتن به محل تمرین تیم را کشیده‌اند.

در روز دوم نیز تیم تدارکاتی تمرینی تیم ملی به اشتباه به محل دیگری انتقال داده شده است که در نتیجه  طی این 2 روز تیم ملی تنها نزدیک به 40 دقیقه توانسته تمرینات آماده سازی خود را برگزار کند.

این موضوعات باعث نگرانی و ناراحتی کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان شده است که در صورت تکرار می‌تواند تاثیرات منفی را در روند مسابقات این تیم بگذارد.

ظاهراً به نظر میرسد که هندی‌ها قصد دارند با وارد کردن خلاء در اردوی تیم ملی روحیه این تیم را تضعیف کنند تا به راحتی به عنوان قهرمانی جنوب آسیا در خانه برسند.

باید دید واکنش فدراسیون فوتبال افغانستان نسبت به اتفاقات رخ داده در هند چیست؟

افغانستان تنها رقیب جدی هند برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات محسوب می‌شود.

در 2 دوره گذشته این رقابت‌ها، تیم‌های افغانستان و هند فینالیست شدند که سهم هر 2 تیم یک قهرمانی در طی سال‌های 2011 و 2013 بوده است.