توهین اسطوره منچستریونایتد به ستاره 80 میلیون یورویی این تیم

توهین اسطوره منچستریونایتد به ستاره 80 میلیون یورویی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - پس از برد یونایتد مقابل شریف، حرکات تکنیکی و بی ثمر آنتونی دوس سانتوس در نیمه اول از نگاه پل اسکولز احمقانه به نظر می رسید.

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه منچستر یونایتد و شریف تیراسپول در دور پنجم رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه آن بردی نسبتا راحت و قابل پیش بینی برای شیاطین سرخ بود. در دقیقه 37 بازی توپ در شرایطی به آنتونی رسید که اصلا تحت فشار نبود و کاملا آزادی عمل داشت. سپس این وینگر برزیلی فرصت را غنیمت شمرد و حرکت تکنیکی 360 درجه ای خودش را در الدترافورد به رخ همگان کشید و هواداران سرخ پوش را به وجد آورد. اما در ادامه همان صحنه پاسی ضعیف برای کاسمیرو ارسال کرد و نهایتا توپ راهی اوت شد.

این صحنه برخلاف اینکه برای برخی از هواداران شیاطین سرخ جالب بود، به هیچ وجه نظر پل اسکولز را جلب نکرد و حتی در مصاحبه با BT Sport از این حرکتِ آنتونی انتقاد کرد و گفت: "من واقعا متوجه نمی شوم! او در زمینِ بازی چه کاری انجام می‌دهد؟ این حرکاتِ عجیب او فقط جنبه نمایشی دارد و کاملا مسخره است. آنتونی در زمین جنگندگی لازم را نداشت و هیچ کسی را هم سرگرم نکرد!"

منچستر و رئال سوسیداد از گروه خود به دور حذفی لیگ اروپا صعود کردند و در گام بعدی، یونایتدی ها در رقابت های پریمیر لیگ انگلستان می بایست در  الدترافورد از وستهام و تیم آقای دیوید مویس پذیرایی کنند.

4416