انتظاری: رفتار داور با ما پرخاشگرانه بود

انتظاری: رفتار داور با ما پرخاشگرانه بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال هوادار تهران گفت: داور رفتاری پرخاشگرانه و فوق‌العاده خشن داشت.

به گزارش فوتبالی، نیما انتظاری پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌خواستیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم شاید این باخت برای ما تلخ بود اما هیچکس نمی‌تواند امروز کیفیت تیم ما را ندیده باشد. بعید می‌دانم تیمی توانسته باشد اینقدر به استقلال فشار بیاورد. استقلال تیم خیلی بزرگی است اما ما این تیم را مجبور کردیم یک نیمه کامل فقط دفع توپ کنند.

وی افزود: همه تیم‌های لیگ قابل احترام هستند اما ما هم می‌توانستیم 11 نفره دفاع کنیم اما این مسأله در قاموس فوتبال ما نیست. اگرچه باختیم اما ساکت الهامی در رختکن به همه خسته نباشید گفت ما ویترین فوتبال خودمان را امروز به نمایش گذاشتیم. الهامی از این بازی ما خوشحال بود و تیمی که چنین کیفیتی دارد قطعا جایگاهش خیلی بالاتر از این حرفها است.

هافبک تیم هوادار تهران در مورد نتایج سینوسی این تیم در لیگ برتر گفت:‌ در سه هفته اول لیگ را خوب شروع کردیم بعد هم قرعه سختی داشتیم پرسپولیس، سپاهان و رفسنجان در آن بازی‌ها هم کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتیم اما قطعا این تیم‌ها تجربه بیشتری از ما داشتند که پیروز شدند. سپس از سه بازی 7 امتیاز گرفتیم و به جدول برگشتیم. بالاتر از خیلی از تیم‌هایی که صنعتی هستند و هزینه‌های بیشتری دارند. امروز هم کیفیت فوتبال ما را دیدید. ما خوشحال بودیم زیرا در 11 هفته لیگ تنها تیمی بودیم که به استقلال این همه فشار آوردیم.

انتظاری تأکید کرد: به غیر از گلی که استقلال زد آن هم اشتباه خودمان بود استقلال موقعیت گلزنی 100 درصد دیگری نداشت.

وی در مورد داوری مسابقه عنوان کرد:‌ شاید برنامه‌های تلویزیونی داوری مسابقه را کارشناسی کنند بله داوری در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود  اما ما فوتبالیست‌هایی داریم تیم ملی بودند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند. رفتار اکرمی در بعضی از مواقع با بازیکنان اصلا درست نبود. رفتاری پرخاشگرانه و فوق‌العاده خشن، چه نیازی است که اینقدر بخواهید تند صحبت کنید رفتارش اصلا حرفه‌ای نبود. شما در لیگ برتر قضاوت می‌کنید بازیکنانی هستند که 15 سال در لیگ برتر بازی کردند. در آسیا بازی کرده‌اند. ما بازیکن تیم ملی مثل عزت پورقاز داریم، کاپیتان تیم ملی بوده رفتار داور اصلا حرفه‌ای نبود از او می‌خواهم در رفتارش تجدیدنظر کند. قطعا داور جرأت نمی‌کند با بازیکنان استقلال و پرسپولیس چنین رفتاری کند فکر کنم با بازیکنان تیم‌های دیگر بخواهند چنین رفتاری کنند.

0203