طرح؛ نبردی که لواندوفسکی و رونالدو در لیگ اروپا خواهند داشت

طرح؛ نبردی که لواندوفسکی و رونالدو در لیگ اروپا خواهند داشت

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا نتوانست از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و بدین ترتیب راهی رقابت های لیگ اروپا شد و باید دید که شرایط در رقابت های لیگ اروپا برای بارسلونا به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر از منچستر یونایتد به عنوان یکی از مدعی های اصلی لیگ اروپا یاد می شود چرا که شیاطین سرخ در این فصل از ابتدا در لیگ اروپا حضور داشته اند و یکی از هدف گذاری های آن ها قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا بوده است.

شب گذشته منچستر یونایتد موفق شد با گلزنی کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر صفر شریف تیراسپول را شکست دهد و بدین ترتیب صعود خود به دور حذفی رقابت های لیگ اروپا را قطعی کند.

اکنون با حضور منچستر یونایتد و بارسلونا در دور حذفی رقابت های لیگ اروپا، نگاه ها به طور ویژه ای بر روی رابرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو خواهد بود چرا که این دو نفر اکنون دو ستاره ای هستند که در رقابت های لیگ اروپا حضور دارند و جدال آن ها در این تورنمنت بسیار جذاب خواهد بود.

البته باید گفت که شاید تا فصل قبل کسی فکرش را نمی کرد که روزی برسد که شاهد جدال لواندوفسکی و رونالدو در لیگ اروپا باشیم.

1471