استعداد نهفته‌ این مدافع در تراکتور گل کرد!

استعداد نهفته‌ این مدافع در تراکتور گل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع بلندقامت تراکتور سومین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی با تساوی یک بر یک مقابل ملوان متوقف شد که زننده گل این تیم محمد آقاجان‌پور مدافع راست تی‌تی‌ها بود. مدافع مازنی با حضور در محوطه جریمه حریف و روی ارسال دقیق ریکاردو آلوز با ضربه سری زیبا دروازه ایمان صادقی را گشود تا اولین گل دیدار را به ثمر رساند.

گل آقاجان‌پور اگرچه منجر به کسب سه امتیاز برای تیمش نشد ولی برای این مدافع که گویا دیگر راه دروازه‌ را شناخته، قطعا شیرینی خاصی داشته است. مدافع مازندرانی که گزینه نخست قربان بردیف برای بازی در دفاع راست تراکتور است، نیم فصل لیگ بیست و یکم از گل‌گهر به تراکتور پیوست و در طول این مدت توانسته سه گل با پیراهن جدید به ثمر برساند. این درحالی است که این بازیکن ۲۵ ساله تا قبل از تراکتور هیچ‌گاه موفق نشده بود در دوران بازی خود در لیگ برتر گلزنی کند.

اولین بار این اتفاق برای آقاجان‌پور در بازی مقابل هوادار در فصل گذشته رخ داد و در فصل جاری هم دو بار مقابل فولاد و ملوان برای تیمش گلزنی کرده تا مشخص شود پیراهن تراکتور برای وی خوش یمن بوده و به نوعی باعث فعال شدن استعداد نهفته این مدافع پیش‌تاخته شده است.

جالب‌تر اینکه این سه گل در ۱۵ بازی توسط این مدافع بلندقامت به ثمر رسیده است؛ یعنی به طور میانگین هر پنج بازی یک گل که آمار قابل توجهی برای یک مدافع محسوب می‌شود.

1997