الهویی: بازی گل گهر و فولاد شطرنج‌گونه بود

الهویی: بازی گل گهر و فولاد شطرنج‌گونه بود

پایگاه خبری فوتبالی -مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی از نظر تاکتیکی از سوی دو تیم گل گهر و فولاد شطرنج گونه بود. 

به گزارش فوتبالی ،سعید الهویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوستان که با پیروزی ۲ بر صفر گل گهر همراه بود، اظهار کرد: فکر می کنم نیمه اول کاملاً متعلق به فولاد بود و از نظر تاکتیکی توانستند ما را تحت تأثیر قرار دهند و ما را به عقب برانند و موقعیت ایجاد کنند که البته محسن فروزان خیلی خوب توانست آن موقعیت ها را از تیم حریف بگیرد. 

 وی ادامه داد: به تیم فولاد بابت عملکردش در نیمه اول این دیدار تبریک می گویم زیرا تنها تیمی بودند که یک نیمه توانستند ما را تحت تأثیر قرار دهند.

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم توانستیم سازماندهی دفاعی مان را مقابل ساختار هجومی فولاد توسعه دهیم و بهتر کنیم و موقعیت های خیلی کمتری به حریف دادیم و توانستیم روی ضد حملات که برنامه اصلی مان بود به گل برسیم. شاید روی ضد حملات می توانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم اما زدن دو گل روی برنامه تاکتیکی مان در نیمه دوم اتفاق مثبتی بود.


وی ادامه داد: بازی از نظر تاکتیکی از سوی دو تیم شطرنج گونه بود ولی ما پیروز میدان شدیم. برای فولاد در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.

1397