شش خرید مهمی که رانگنیک به منچستریونایتد پیشنهاد کرده بود

شش خرید مهمی که رانگنیک به منچستریونایتد پیشنهاد کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در سالهای اخیر در بحران بوده است. آنها نتایج خوبی کسب نکرده اند و به بازسازی ترکیبشان نیاز دارند. یکی از گزینه هایی که برای بازسازی این تیم انتخاب شده بود، رالف رانگنیک بود که پس از دوران موفقش در مجموعه ردبول به باشگاه یونایتد ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مربی اتریشی در زمان حضورش در باشگاه منچستریونایتد شش گزینه را برای بازسازی تیم معرفی کرد که عجیب این بود که مدیران یونایتد به حرفهای وی توجهی نکردند و هیچ کدام از شش گزینه را نخریدند، همه آنها از بازیکنان مهم حال و اینده فوتبال اروپا به شمار می روند: ارلینگ هالند، ولاهوویچ، گواردیول، لوئیز دیاز، انکونکو و آلوارو موراتا.

گواردیول و انکونکو هنوز از لایپزیش خارج نشده اند اما آینده بزرگی پیش رویشان است. هر دو از باشگاه های بزرگ انگلیس و اسپانیا پیشنهاد دارند و قطعا به زودی گام بزرگی را خواهند برداشت. هالند، دیاز و ولاهوویچ نیز ستارگان کنونی تیم هایشان هستند. شاید از این جمع فقط موراتا را نتوان موفق به شمار آورد.

ولاهوویچ به بمب نقل و انتقالاتی زمستانی یوونتوس تبدیل شد که با 81.6 میلیون یورو از فیورنتینا تبدیل شد. دیاز نیز به ستاره لیورپول مبدل شد که سرخ ها برای خریدنش 47 میلیون یورو پرداختند.

4125