مهاجمی که در مسیر ترک بایرن مونیخ قرار دارد

مهاجمی که در مسیر ترک بایرن مونیخ قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دوران تغییر به سر می برد. آنها در تابستان گذشته لواندوفسکی که ستاره اصلی تیمشان بود  را از دست دادند و در تلاش برای جوان سازی ترکیبشان هستند. حالا به نظر می رسد که اریک چوپو موتینگ دیگر مهاجم این تیم نیز در تابستان با اتمام قراردادش جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت آلمان گزارش  دادهاست که هیچ گفتگویی میان چوپو موتینگ و باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد انجام نشده است. این بازیکن به زودی برای حضور در جام جهانی قطر به تیم ملی کامرون ملحق می شود و احتمالا بعد از جام جهانی، بایرن تصمیم نهایی خود  را به این مهاجم اعلام خواهد کرد.

در حال حاضر باشگاه بایرن مونیخ به ماندنی شدن چوپو موتینگ امیدوار نیست چرا که تصور می کنند که این بازیکن دستمزد بالایی برای تمدید می خواهد که حاضر به پرداخت آن نیستند. این مهاجم پس از رفتن لواندوفسکی دقایق بیشتری در بایرن داشته اما نتوانسته در  ترکیب اصلی جایگاهش را ثابت کند. بدین ترتیب و در صورت جدایی این بازیکن به نظر می رسد که بایرن در تابستان به سراغ خرید بازیکن دیگری برود. به هر صورت به نظر می رسد که بایرن مونیخ با جدیت مسیر بازسازی خود  را پیگیری می کند.  آنها در  تابستان قبلی  ماتیس تل را به خدمت گرفتند که مهاجمی آینده دار از فوتبال فرانسه است.

4125