مشخص شدن میزبان سوپرجام اسپانیا 2023 با حضور رئال مادرید و بارسلونا

مشخص شدن میزبان سوپرجام اسپانیا 2023 با حضور رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - شهر ریاض پایتخت عربستان برای یک بار دیگر میزبان بازی سوپرجام اسپانیا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دوره جدید مسابقات بین 21 تا 25 دی برگزار می شود که شهر ریاض همچون سال گذشته میزبان مسابقات خواهد بود. در بازی های نیمه نهایی، بتیس به عنوان قهرمان جام حذفی به مصاف بارسلونا به عنوان تیم دوم لالیگا می رود و رئال مادرید به عنوان قهرمان لالیگا به مصاف والنسیا به عنوان نایب قهرمان جام حذفی خواهد رفت.

بازیهای نیمه نهایی در روزهای 21 و 22 دی برگزار می شود و فینال نیز در روز 25 دی برگزار خواهد شد. هر سه بازی در ورزشگاه ملک فهد در  شهر ریاض با بیش از 60 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد. 

عربستان برای میزبانی سوپرجام اسپانیا سالانه 40 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال اسپانیا می پردازد که حدود نیمی از این مبلغ بین چهار تیم حاضر در مسابقات برگزار خواهد شد و بقیه مبلغ به فدراسیون فوتبال اسپانیا می رسد. جرارد پیکه مدافع بارسلونا در جوش دادن این قرارداد نقش مهمی داشته است که مبلغ قابل توجهی نیز به عنوان حق مشاوره نصیب شرکت شخصی او می شود.  دوره اول مسابقات در شهر جده عربستان برگزار شد که دوره قبلی در ریاض برگزار شد و حالا دوباره پایتخت عربستان و ورزشگاه ملک فهد میزبانی بازیها را به عهده خواهد داشت.

4125