چرا بازی‌های تراکتور در یادگار امام برگزار نمی‌شود؟

چرا بازی‌های تراکتور در یادگار امام برگزار نمی‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرکل اداره ورزش استان آذربایجان شرقی می‌گوید بعد از تعطیلات جام جهانی تراکتور می‌تواند همه مسابقات خود را در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته بود که ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور در نشست خبری خود اظهار داشت که بردیف خواسته بازی‌های بدون تماشاگر این تیم هم در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود. با این حال علاوه بر بازی با نفت مسجدسلیمان، بازی با ملوان هم امروز بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه سردار سلیمانی برگزار خواهد شد. موضوعی که موجب شد تا برخی حرف و حدیث‌ها در فضای هواداری تراکتور شکل بگیرد.

به همین مناسبت تماسی با حبیب ستوده‌نژاد رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی داشته‌ و موضوع را جویا شده‌ایم. ستوده‌نژاد در این رابطه توضیح داد: ابتدای کار به ما گفته بودند تا زمانی که بازی‌ها بدون تماشاگر است، از آنجایی که در زمین خودشان تمرین می‌کنند و راحت‌تر هستند بازی‌ها در بنیان دیزل باشد. ولی در رابطه با اینکه می‌خواستند این دو بازی در یادگار باشد باید بگویم که بازی گذشته که استادیوم آماده نبود و من به آقای بهتاج گفتم حتی خودشان بروند و ببینند.بازی امروز را هم باتوجه به اینکه دیروز در ورزشگاه مراسم داشتیم، نمی‌شد مسابقه را جا‌به‌جا کرد. از بازی بعدی که بعد از مسابقات جام جهانی است یادگار امام آماده است از تمام بازی‌های تراکتور چه با تماشگر و چه بدون تماشاگر میزبانی کند.

وی در رابطه با مراسمی که دیروز برای افتتاح یادگار امام برگزار شد نیز گفت: افتتاح نه، آیین بازسازی و بهره‌برداری بود. بازسازی نورافکن‌ها، موتورخانه و رختکن‌های استادیوم تمام شد تا بازی‌ها را بتوان برگزار کرد. سکوها، سرویس‌های بهداشتی و گیت‌های ورزشگاه هنوز مانده و فعلا مواردی را برطرف کردیم که مانع از انجام برگزاری بازی‌ها بود.

ستوده‌نژاد راجع به عدم حضور نماینده‌ای از باشگاه تراکتور در مراسم دیروز یادگار امام نیز عنوان داشت: ما همه را دعوت کرده بودیم و روابط عمومی ما به باشگاه تراکتور هم دعوت نامه فرستاده بود.

ستوده‌نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روابط اداره کل ورزش و جوانان با باشگاه تراکتور به دلیل حضور ایوب بهتاج در این باشگاه مناسب نیست، اظهار داشت: کاملا کذب است. آقای بهتاج عزیز ما هستند و مدیر ما هم بوده‌اند و حضور ایشان در تراکتور باعث خرسندی ماست‌ و از دستمان هر کاری بربیاید برایشان انجام خواهیم داد.

وی راجع به اینکه بازی‌های تیم لیگ دویی مس سونگون نیز در یادگار امام برگزار می‌شود و این موجب کاهش کیفیت چمن ورزشگاه نخواهد شد نیز گفت: با باشگاه مس سونگون قرارداد داریم. تراکتور هر زمانی به یادگار امام برگردد، مس سونگون در بنیان دیزل بازی های خود را برگزار خواهد کرد.

ستوده‌نژاد در پاسخ به اینکه آیا باشگاه تراکتور نیز این موضوع را پذیرفته یا نه نیز گفت: باید قبول بکنند. ما دو ورزشگاه بیشتر در تبریز نداریم که مورد تایید باشد و باید همکاری صورت گیرد. دار و ندار ما یادگار امام است که در اختیار هر دو تیم قرار داده‌ایم ولی با همکاری می‌توان طوری مدیریت کرد که هر دو طرف منتفع شوند.

1997