اعتراف کارلو آنچلوتی درباره شکست مقابل لایپزیش

اعتراف کارلو آنچلوتی درباره شکست مقابل لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که آن‌ها در مواجهه با ضد حملات لایپزیش به مشکل بزرگی برخورده بودند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم‌های لایپزیش و رئال مادرید از چهارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل هم به میدان رفتند و در نهایت نماینده بوندس لیگا، اولین شکست فصل رئال مادرید را با نتیجه 3-2 رقم زد. 

به نقل از آ اس، آنچلوتی درباره این شکست گفت: "بازی سختی برای ما بود، چون آن‌ها روی نقطه قوت‌شان که ضد حملات است، تمرکز کرده بودند. نهایت تلاشمان را کردیم تا بازی را به تساوی برسانیم و خیلی به آن نزدیک شده بودیم."

"من چیزی به عنوان تنبلی در بازیکنانم ندیدم. به هرحال یک بازی را باید واگذار می‌کردیم. این شکست برای ما دردناک بود، اما هنوز فرصت تثبیت صدرنشینی را داریم."

"شما چیزهای زیادی از یک شکست خیلی بیشتر از 10 پیروزی متوالی یاد خواهید گرفت. روی نقاط ضعف تیم باید تمرکز کنیم. دیدید که روی ضربات ایستگاهی عملکرد مناسبی نداشتیم و از همین نکته، دو گل خوردیم. از نظر کلی خیلی بهتر بودیم، اما چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. نباید خیلی جلو می‌کشیدیم و برای ضد حمله به آن‌ها فضا می‌دادیم. می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برای ما رخ ندهد."

4416