استقلال یک نیمه تا راهیابی به فینال جام حذفی فوتبال ایران

استقلال یک نیمه تا راهیابی به فینال جام حذفی فوتبال ایران

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا،در این دیدار که در هوای سرد ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود، آبی پوشان پایتخت با گل سجاد شهباززاده در دقیقه 29 از تراکتورسازی تبریز پیشی گرفته است.
شاگردان پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در ابتدای بازی با دوندگی بسیار و پرس در یک سوم خط میانی تیم حریف، کنترل میانه میدان را در دست گرفتند.
آبی پوشان قصد داشتند تا با حرکات طولی میلاد فخرالدینی و ارسال های خسرو حیدری از جناح راست خود به سمت دروازه تراکتورسازی نزدیک شوند. تاکتیک بازیکنان استقلال در نیمه نخست به ثمر نشست و این تیم با پیروزی راهی رختکن شد.
در دقیقه 29 حیدری سانتری را بر روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد، ضربه حنیف عمران زاده مدافع پیش تاخته این تیم، شهباز زاده را در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار داد و این مهاجم دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد.
شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی بعد از دریافت گل، از لاک تدافعی خارج شدند و حملات پراکنده ای را بر روی دروازه استقلال طراحی کردند اما کاردوسو نتوانست از فرصت ایده آل خود بهره ببرد.
در تنها موقعیت خطرناک تیم تراکتورسازی در نیمه نخست، سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال در دقیقه 40 ضربه سر کارلوس کاردوسو در داخل محوطه شش قدم را دفع کرد تا قرمزپوشان تبریزی نتوانند باز را به تساوی بکشانند.
اسامی بازیکنان دو تیم در نیمه نخست به شرح زیر بود :
تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شجاع خلیل زاده، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی و آگوستو سزار
استقلال تهران : مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرائل مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده
ورزشی (2) ** 9122 ** 1701

انتهای پیام /*