پیغام ویژه دایی به درویش در روز معارفه مدیرعامل پرسپولیس

پیغام ویژه دایی به درویش در روز معارفه مدیرعامل پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیرعامل پرسپولیس قصد داشت علی دایی را جانشین یحیی گل‌محمدی کند؟

به گزارش فوتبالی، پس از حضور رضا درویش بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس این شایعه به وجود آمد با توجه به روابط حسنه درویش و علی دایی، به احتمال فراوان دایی در ادامه جانشین یحیی گل‌محمدی خواهد شد تا بعد از سایپا، در پرسپولیس هم شاهد همکاری درویش و دایی باشیم

درویش که در آن مقطع، هرگونه مذاکره با دایی و هر مربی دیگری برای جانشینی یحیی گل‌محمدی را رد و از سرمربی تیمش حمایت کرده بود، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، توضیح کاملی درباره این ماجرا داده است.

او به خبرورزشی گفته است:" علی دایی برادر من است. رابطه بسیار خوبی چه در زمان سایپا و چه قبل از آن داشتیم همان طور که با علی پروین دوست و برادر هستم. این حرف‌ها اما دروغ محض و برای ایجاد تفرقه و دو دستگی در پرسپولیس بود. خود یحیی گفت می‌دانم که می‌خواهند فضا را خراب کنند. خود سرمربی ما هم می‌دانست علی دایی قصد آمدن به پرسپولیس را ندارد. ضمن اینکه باید به شما بگویم علی دایی آدم بزرگی است و یک رفیق خوب است اما چنین بحثی اصلا در میان نبود."

درویش همچنین به تماس علی دایی با او پس از انتخاب‌اش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اشاره کرده است: " روز معارفه،علی دایی لطف کرد، تماس گرفت و تبریک گفت. جمله‌ای هم گفت که هنوز در گوش من زنگ می‌زند!علی دایی گفت که هر کمکی بتواند برای موفقیت من و پرسپولیس حاضر است انجام دهد غیر از سرمربیگری! به هیچ عنوان چنین قصدی نداشتم. اصلا نمی‌خواستم با یحیی گل‌محمدی قطع همکاری کنم و خودش هم بهتر از هر کسی می‌داند."

7655