پورغلامی: مازیار می‌تواند ملوان را جمع‌و‌جور کند/ انتظارات بالا از تراکتور بی‌جا نیست

پورغلامی: مازیار می‌تواند ملوان را جمع‌و‌جور کند/ انتظارات بالا از تراکتور بی‌جا نیست

پایگاه خبری فوتبالی – مربی اسبق تراکتور و سرمربی اسبق ملوان معتقد است هواداران دو تیم باید به سرمربی‌های خود فرصت دهند.

به گزارش فوتبالی، فرهاد پورغلامی پیشکسوت انزلی‌چی‌ها که سابقه کار در تراکتور به عنوان دستیار مجید جلالی را دارد، در آستانه بازی فردای تراکتور و ملوان پاسخگوی سوالات فوتبالی بود.

او در رابطه با شرایط ملوان گفت: مشخص است که هواداران از نتایج ملوان راضی نیستند. این تیم پس از چند سال که جایش واقعا در لیگ برتر خالی بود، برگشته و با این نتایج مردم نگران شده‌اند. با این حال من معتقدم باید به مازیار زارع فرصت داد تا نتایج بهتری کسب کرده و دل هواداران را شاد کند.

وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس هم ملوان بازی خوبی ارائه داد. در بحث خلق موقعیت هر دو تیم چندان موفق نبودند. ملوان پا به پای پرسپولیس پیش رفت و یکی از روزهایی بود که پرسپولیس را در اندازه نام خودش ندیدم و ملوان می‌توانست حتی پیروز باشد.

پورغلامی راجع به عصبانیت شدید زارع در پایان بازی نیز عنوان داشت: مازیار تحت فشار است و نتایج طوری بوده که به دلخواهش نیست و یک مقدار عصبانی است. اول از هواداران ملوان می‌خواهم که خویشتن‌دار باشند و به زارع فرصت دهند که تیم را جمع و جور کند. خود مازیار هم باید خویشتن‌دار باشد؛ ما همیشه می‌توانیم اعتراض کنیم ولی این کار را با ادبیات درست و تنش کمتر اگر انجام دهیم بهتر است. تاکید می‌کنم مازیار تحت فشار است ولی مطمئنم که ملوان در ادامه نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

مربی اسبق تراکتور راجع به شرایط سرخ‌پوشان زیر نظر بردیف نیز توضیح داد: دو بازی تراکتور را دیده‌ام و برداشت من این بوده که تراکتور رو به پیشرفت است. این تیم همانند ملوان طرفداران بسیار زیاد و پرشوری دارد که تیمشان را خیلی دوست دارند. تراکتور بازی به بازی بهتر شده و مطمئنم که بازی با ملوان یک مسابقه بسیار جذاب از آب درخواهد آمد. در بازی با سپاهان هم باوجود ده نفره بودن تراکتور حتی می‌توانست گل سوم را بزند و در ضدحمله و یک فعل و انفعال گل چهارم را دریافت کرد. همه می‌دانیم سپاهان چه تیم خوبی است و باتوجه به نوع بازی باید به بردیف فرصت داد.

وی در پاسخ به این سوال که سطح انتظارات از تراکتور باید چگونه باشد، پاسخ داد: تراکتور در سال‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی هزینه‌ خوبی برایش انجام شده است. تراکتور جزو تیم‌هایی است که هوادارانش دوست دارند تیم همیشه برای قهرمانی بجنگد و در صدر جدول باشند و یا حداقل سهمیه آسیایی کسب کنند و به نظرم این خواسته حداقلی از تراکتور به‌جا می‌باشد.

پیشکسوت فوتبال انزلی راجع به بازی این هفته ملوان و تراکتور نیز اظهار داشت: من در ملوان بازیکن بودم، بزرگ شدم و به هر آنچه می‌خواستم در فوتبال رسیدم. مدت کمی در تراکتور بودم ولی عاشق این تیم هم شدم. فقط این را بگویم که بازی جذابی خواهد بود که مردم لذت خواهند برد و امیدوارم چنین اتفاقی نیز بیفتد.

1997