واکنش سرمربی اسپورتینگ به احتمال جذب رونالدو

واکنش سرمربی اسپورتینگ به احتمال جذب رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط برای کریستیانو رونالدو در یونایتد بسیار مشکل به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، هر روز که می گذرد، رابطه بازیکن پرتغالی و تن هاگ خراب تر می شود و محتمل ترین گزینه این است که بازیکن پرتغالی پس از جام جهانی قطر و در نقل و انتقالات زمستانی جدا شود.

در تابستان نام رونالدو پیرامون باشگاه های مختلفی مطرح شد، از لیگ آمریکا گرفته تا ناپولی و البته بحث هایی در مورد بازگشت به باشگاه دوران کودکی اش یعین اسپورتینگ مطرح بود. البته در حال حاضر شایعاتی در مورد تمایل چلسی و ناپولی نیز به خرید رونالدو در نقل و انتقالات ژانویه مطرح شده است. در هر صورت رابطه رونالدو و تن هاگ به شدت بد است و به همین خاطر خیلی بعید است که ستاره پرتغالی در اولدترافورد بماند.

بازگشت به اسپورتینگ می تواند اتفاقی بسیار نوستالژیک برای کریستیانو رونالدو باشد. حالا روبن آموریم سرمربی تیم پرتغالی به این شایعه واکنش نشان داده و گفته است:" باید جواب این پرسش را بدهم چون خبرنگاران زیادی از من این سوال را می پرسند. کریستیانو بازیکن منچستریونایتد است. همه در اسپورتینگ رویای بازگشت کریستیانو را دارند اما پول پرداخت دستمزدش را نداریم. فکر می کنم که در منچستر خوشحال است هر چند که بازی نکردن برایش مشکل ساز است."

4125