پررنگ‌تر شدن امیدهای میلان برای صعود در شب قطعی شدن حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

پررنگ‌تر شدن امیدهای میلان برای صعود در شب قطعی شدن حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، پنج دیدار به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد.

در گروه E، میلان موفق شد با نتیجه چهار بر صفر از سد دیناموزاگرب عبور کند تا وضعیت تیم دوم صعود کننده به دور یک هشتم نهایی، به هفته آخر کشیده شود. چلسی با 10 امتیاز در صدر جدول تیم‎‌های میلان و سالزبورگ به ترتیب با 7 و 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و هفته آینده دیدار بین میلان و سالزبورگ برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. 

در گروه F، سلتیک و شاختار دونتسک به تساوی یک بر یک رضایت دادند و لایپزیش با نتیجه 3-2 رئال مادرید را از پیش رو برداشت. در این گروه نیز صعود رئال مادرید با 10 امتیاز به مرحله بعدی قطعی شده و لایپزیش و شاختار به ترتیب با 9 و 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. در هفته پایانی تیم‌های لایپزیش و شاختار دونتسک به مصاف هم خواهند رفت و تیم اوکراینی در صورت کسب پیروزی می‌تواند به همراه رئال مادرید، صعود کننده‌های این گروه به مرحله بعدی باشند. 

در گروه G، منچسترسیتی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مهمان بروسیا دورتموند بود و در نهایت با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد. در دقیقه 58 ریاض محرز فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما دروازه‌بان دورتموند مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. در این گروه نیز سیتی و دورتموند به مرحله حذفی قطعی شده است. 

در گروه H، بنفیکا در دیداری حساس با نتیجه چهار بر سه از یوونتوس گذشت تا به همراه پاریسن ژرمن از این گروه به مرحله بعدی صعود کند. یوونتوس با این نتیجه راهی لیگ اروپا شد. 

4416