اولین شکست رئال مادرید در این فصل رقم خورد

اولین شکست رئال مادرید در این فصل رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل لایپزیش آلمان تن به شکست سه بر دو داد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لایپزیش و رئال مادرید از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم ردبول آرنا مقابل هم به میدان رفتند. لوس بلانکوس از هفته گذشته صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده بود و کارلو آنجلوتی برای این دیدار سعی کرد تا به بازیکنان ذخیره‌اش میدان بدهد. 

در نیمه اول لایپزیش شروعی طوفانی داشت و در دقیقه 13 گواردیول مدافع پیش تاخته میزبان گل اول را وارد دروازه تیبو کورتوا کرد و پنج دقیقه بعد از این گل، کریستوفر انکونکو روی پاس داوید رائوم، اختلاف را دو برابر کرد. بعد از این گل لایپزیش دوباره فرصت گلزنی داشت، اما درخشش کورتوا اجازه نداد تا اختلاف به سه گل برسد و در نهیات دیدار پایانی نیمه اول، وینیسیوس جونیور اختلاف را به حداقل رساند تا نیمه اول با پیروزی 2-1 میزبان به پایان برسد. 

در نیمه دوم شاهد بازی آرامی بودیم. شاگردان آنچلوتی موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه میزبان خلق کردند، اما ضد حملات لایپزیش حتی به مراتب خطرناک تر بود و در دقیقه 81 تیمو ورنر تیر خلاص را زد. در آخرین ثانیه‌های بازی، رودریگو از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد تا این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو میزبان به پایان برسد. 

4416