قطعی شدن صعود آبی‌های لندن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

قطعی شدن صعود آبی‌های لندن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با پیروزی خفیف دو بر یک مقابل ردبول سالزبورگ صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم‌های ردبول سالزبورگ و چلسی در استادیوم ردبول آرنا مقابل هم به میدان رفتند. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، چون وضعیت این گروه بسیار پیچیده است. پیش از آغاز این بازی، چلسی با 7 امتیاز، سالزبورگ با 6 امتیاز و تیم‌های دینامو و میلان با 4 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار داشتند و به نوعی همه تیم‌ها از شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی برخوردار بودند. 

در نیمه اول سالزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته چلسی نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 23 متئو کواچیچ گل نخست را وارد دروازه میزبان کرد. پس از این گل آبی‌های لندن فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتند، اما نیمه اول با پیروزی یک بر صفر مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم دوباره سالزبورگ بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و این بار خیلی سریع توسط آدامو به گل تساوی رسید. چلسی در ادامه باز هم توانست با ضربه کای هاورتز پیش بیافتد. سالزبورگ چند بار تا آستانه فروپاشی کپا آریزابالاگا نیز پیش رفت، اما در نهایت ناکام ماند تا این بازی با پیروزی 2-1 شاگردان پاتر به پایان برسد. 

4416