آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در کیش/ آماده سازی برای درخشش در دوبی

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در کیش/ آماده سازی برای درخشش در دوبی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور آمادگی در رقابتهای بین قاره ای در دوبی، در کیش اردو زده است.

به گزارش فوتبالی، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دیروز دوم آبان تا ششم آبان در کیش برگزار می شود و 12 بازیکن به این اردو به شرح زیر دعوت شده اند: مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمدمعصومی زاده، علی میرشکاری، سیدمهدی میرجلیلی، موحد محمدپور بلترک، سعید پیرامون، محمداحمدزاده، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری فرتخونی، مهدی شیرمحمدی و حمید بهزاد پور. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی از روز شنبه در هتل المپیک تهران وارد اردو شده اند و دیروز به کیش رسیدند. سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابتهای پیش رو بر عهده علی نادری، کاپیتان پرافتخار و اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است که تجربه زیادی در فوتبال ساحلی دارد.

جام بین قاره ای در امارات با حضور 8 تیم مطرح جهان از جمله تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از دهم تا پانزدهم آبان در دوبی برگزار می شود.جالب اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این بازی ها مثل تیم ملی فوتبال مردان ایران با تیم ملی آمریکا همگروه است. به غیر از آمریکا، ایران با تیمهای ملی فوتبال ساحلی ژاپن و پاراگوئه همگروه است. در گروه اول این رقابتها، تیم‌های امارات، عربستان، برزیل، اسپانیا با هم رقابت می کنند. 

برگزار کننده این رقابتها، سازمان جهانی فوتبال ساحلی است که فیفا هم بر این سازمان نظارت دارد و کمیته فوتبال ساحلی فیفا، به این رقابتها، تیمهای داوری می دهد. رقابتهای قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ در تایلند برگزار خواهد شد. ظاهرا سه کشور امارات، بحرین و سواحل سیشل( مجموعه سواحلی نزدیک ماداگاسکار آفریقا) کاندیدهای میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی هستند و باید دید فیفا کدام یک از سه کشور را به عنوان میزبان انتخاب خواهد کرد.

7655