بازیکن سابق بارسلونا در خطر وداع با جام جهانی

بازیکن سابق بارسلونا در خطر وداع با جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو که در تابستان گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به استون ویلا ملحق شده بود، در حال حاضر حضورش در جام جهانی را در خطر می بیند.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو عملکرد جالبی در استون ویلا نداشته است و حالا به صورت جدی خطر خط خوردن از لیست تیته برای جام جهانی را حس می کند. لیست نهایی تیم ملی برزیل قرار است که در روز 16 آبان اعلام شود.

تیته و همچنین پسر و دستیارش ماتیوس باچی شنبه آینده از نزدیک بازی نیوکاسل و استون ویلا را تماشا خواهند کرد. این اولین حضور امری به عنوان سرمربی جدید استون ویلا خواهد بود که کوتینیو باید خودی نشان بدهد. مشکل این جاست که فیکس شدن کوتینیو در این بازی قطعی نیست و شاید دقایق کافی برای جلب نظر تیته برای حضور در جام جهانی نصیبش نشود.

کوتینیو از دوازده بازی لیگ انگلیس فقط در شش تا فیکس بوده و فقط در یکی 90 دقیقه بازی کرده است. این بازیکن در سه بازی اخیر نیمکت نشین بوده و در مقابل فولام حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. او  در مقابل چلسی فقط 16 دقیقه در زمین حضور داشت و مقابل برنتفورد 19 دقیقه بازی کرد. این بازیکن در دوازده بازی لیگ انگلیس و یک بازی جام اتحادیه فقط 613 دقیقه داشته که برای بازیکنی که به عنوان بمب تابستانی به استون ویلا ملحق شد، عملکرد جالبی نیست.

البته کوتینیو همواره مورد اعتماد تیته بوده است. در حقیقت او  در دوران تیته هفده گل در تیم ملی برزیل زده که فقط نیمار با 29 و گابریل ژسوس با 19 گل بهتر از او  بوده اند.

4125