شروع فصل ناکام خرید گرانقیمت چلسی؛ ساوتگیت هم نگران است

شروع فصل ناکام خرید گرانقیمت چلسی؛ ساوتگیت هم نگران است

پایگاه خبری فوتبالی - استرلینگ پیشنهادهای منچسترسیتی برای تمدید قراردادش را رد کرد. در حقیقت این بازیکن ترجیح داد که در تیم گواردیولا نماند و به توخل پاسخ مثبت داد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستانی فوتبال انگلیس بود که سیتی را به مقصد چلسی  ترک کرد. این مهاجم از شرایطش در تیم گواردیولا راضی نبود و به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفت. 

استرلینگ بدین ترتیب با توجه به در پیش بودن جام جهانی تصمیم گرفت که به چلسی ملحق شود چرا که هدفش این بود که دقایق بیشتری پیدا کند اما او نه زیر نظر توخل و نه زیر نظر استرلینگ شرایط جالبی را نداشته است.استرلینگ تا کنون 60 بازی ملی داشته که در 48 تایش فیکس بوده است و حالا در آستانه جام جهانی قطر به نظر می رسد که از نظر ورزشی شرایط جالبی را تجربه نمی کند.

استرلینگ در چلسی در این فصل در چهار پست مختلف مورد استفاده قرار گرفته که آخرین گلش به شش هفته پیش برمی گردد. رحیم با 56 میلیون یورو راهی چلسی شد اما ثبت فقط چهار گل و دو پاس گل در 14 بازی اولش در تیم لندنی نشان می دهد که عملکرد جالبی نداشته است. او هر 275 دقیقه یک گل زده که نتوانسته در سطح و اندازه های قیمتش ظاهر شود و حالا ساوتگیت نیز از شرایط یکی از بازیکنان فیکس تیمش نگران است.

4125