ستاره تاتنهام زیر ذره بین رئال مادرید و آنچلوتی

ستاره تاتنهام زیر ذره بین رئال مادرید و آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - سایت آلمانی اسپورت1 مدعی شده است که سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام در نظر دارد که گامی به سوی پیشرفت در دوران فوتبالش بردارد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در حال برنامه ریزی برای آینده اش است و  هر چند که با تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد اما می خواهد در تیمی بازی کند که بتواند برای قهرمانی اروپا و  سایر تورنمنت ها تلاش کند.

اگر سون قصد ترک تاتنهام را داشته باشد، باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ، پی اس جی و رئال مادرید می توانند مقاصد احتمالی او  باشند. در حقیقت اسپورت1 گزارش داده است که کارلو آنچلوتی علاقه ویژه ای به این وینگر 30 ساله کره ای دارد. قراردادش در سال 2025 به اتمام خواهد رسید و به همین خاطر باید هر چه زودتر در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. قیمت انتقالش چیزی بین 75 تا 90 میلیون یورو خواهد بود.

سون در حال حاضر هفت سال است که در تاتنهام حضور داشته است (با 30 میلیون یورو از لورکوزن خریده شد) که در این تیم با 136 گل و بیش از 70 پاس گل عملکرد درخشانی داشته  و امیدوار است که در جام جهانی نیز بدرخشد.  سون در تابستان 2019 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما به همراه تاتنهام در مقابل لیورپول شکست خورد.

4125