ستاره سابق رئال مادرید خطاب به رونالدو: دوران تو به پایان رسیده!

ستاره سابق رئال مادرید خطاب به رونالدو: دوران تو به پایان رسیده!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم‌های میلان و رئال مادرید به کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد توصیه کرد تا هرچه سریع تر به فکر بازنشستگی باشد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو اصلاً فصل خوبی را در الدترافورد سپری نمی‌کند. او از همان اوایل حضور تن هاگ با این سرمربی هلندی به مشکل خورد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته خواستار خروج از یونایتد بود. حالا او توسط تن هاگ به نیمکت نشین مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال تبدیل شده و دیگر آن چنان فرصت حضور در میادین را پیدا نمی‌کند. 

به نقل از آ اس، کاسانو به Bobo Tv گفت: "برای اینکه به خودتان بگویید الان وقت خداحافظی است، باید عاشق خود باشید. مدیربرنامه‌ و دوستان اطراف رونالدو به او اجازه انجام چنین کاری نمی‌دهند، اما نفهمیده‌اند که در 3 یا 4 سال اخیر رونالدو کاری نکرده. او هنوز به گل زدن به هزار روش مختلف ادامه خواهد داد. در این تابستان باید به اسپورتینگ لیسبون می‌رفت و پس از جام جهانی 2022 تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان فصل می‌گرفت. با این حال او منچستریونایتد را به حاشیه برد، تیمی که رونالدو عاشقش است و در آن جا تاریخ سازی کرده. دوران رونالدو به پایان رسیده و باید کمی وقار داشته باشد."

4416