تعداد مصدومان رئال مادرید به پنج رسید

تعداد مصدومان رئال مادرید به پنج رسید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات در بازی رئال مادرید و لایپزیش در هفته پنجم مرحله گروهی چمپیونزلیگ که فردا در ردبول آرنا برگزار می شود، حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کروات در میان مدعوین تیم آنچلوتی برای این بازی بود اما در آخرین لحظه خط خورد و با تیم به لایپزیش نرفت. در حقیقت این بازیکن در اخرین لحظه پیش از سفر به علت مصدومیت از ناحیه پا از بازی خط خورد هر چند که کادر پزشکی رئال مادرید امیدوار است که به موقع به بازی یکشنبه مقابل ژیرونا برسد.

در حال حاضر تعداد غایبان رئال مادرید به عدد پنج رسیده است تا دست آنچلوتی خالی شود. فدریکو والورده با تکل خشن پاپو گومز دچار مصدومیت شد و به آلمان سفر نکرد. بنزما نیز همچون بازی با سویا در مقابل لایپزیش نیز حضور ندارد. سبایوس و ماریانو نیز در هفته های اخیر مصدوم بوده اند تا تعداد گزینه های آنچلوتی در خط هافبک و حمله خیلی کم باشد. با توجه به گزینه های موجود به نظر می رسد که شوامنی، کاماوینگا و کروس سه شنبه شب در ردبول آرنا در خط هافبک قرار بگیرند و وینیسیوس، رودریگو و اسنسیو در خط حمله جای بگیرند. ادن هازارد که فصل ضعیفی داشته احتمالا با وجود تعداد بالای غایبان همچنان کار را از روی نیمکت آغاز می کند. رئال مادرید در صورت تساوی در این بازی می تواند صعودش به یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین گروه را قطعی کند و بازی پایانی مقابل سلتیک در برنابئو تشریفاتی خواهد بود.

4125