حمله هواداران یوونتوس به دی‌ماریا: دلقک آشغال!

حمله هواداران یوونتوس به دی‌ماریا: دلقک آشغال!

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا تمرکز خود را روی حضور در جام جهانی قطر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، دی ماریا در بازی یوونتوس و نماینده رژیم صهیونتیستی دچار مصدومیت شد. بازیکن آرژانتینی در حال ریکاوری از مصدومیتش است اما اخیرا تصویری از کفش های جدیدی که برای جام جهانی منتشر می کند، منتشر کرده است که این پیام اینستاگرامی با خشم هواداران یوونتوس مواجه شده است که به نظر می رسد دل خوشی از این بازیکن آرژانتینی ندارند.

برخی هواداران یوونتوس معتقد هستند که دی ماریا تمرکزش را روی حضور در جام جهانی گذاشته است و به همین خاطر چندان در خدمت یوونتوس نیست. دی ماریا در این فصل فقط هفت بازی و 334 دقیقه در یووه داشته که یک گل زده و  سه پاس گل داده است.

واکنش هواداران یوونتوس به پیام رونالدو خشم آلود بوده است. یک هوادار نوشته است:" به یووه فکر کن، آنخل. در سه ماه چهار بازی داشته ای." و دیگری نوشته است:"برای تعطیلات به تورین آمدی تا هفت میلیون یورو بگیری و در سه ماه دو بازی انجام بدهی." و دیگری هم چنین پیامی نوشته است:" آنخل، به یووه فکر کن. در چهار ماه سه بازی داشتی." و  پیام های تندتر نیز این گونه هستند:"یووه حقوقت را می دهت، آشغال عوضی."  یا "به بازی کردن فکر کن. تو دلقکی هستی که فقط به پول فکر می کنی" یا "امیدواریم جام جهانی را از دست بدهی." یا "یک سوال: به یوونتوس آمدی که چه غلطی بکنی؟ به دنبال چه بودی؟ می توانی به ما توضیح بدهی؟ لطف کن و بعد از جام جهانی برنگرد. به بازیکنی نیاز نداریم که فقط به منافع خودش فکر کند و دقیقه ای 23 هزار یورو پول بگیرد. حقوق یک دقیقه تو به اندازه حقوق دو سال اکثر ایتالیایی هاست. کمی خجالت بکش."

4125