ابهام روز؛ تکلیف نکونام و تیم ملی چه می‌شود؟

ابهام روز؛ تکلیف نکونام و تیم ملی چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی، تبدیل به یک ابهام بزرگ شده است.

به گزارش فوتبالی، اگرچه بعد از صحبتهای جمعه شب رییس فدراسیون فوتبال درباره حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی در جام جهانی، باشگاه فولاد این موضوع را رد کرد، اما هر چقدر که این پرونده از دید حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد، مختومه به نظر می‌رسد، فدراسیون فوتبال کماکان هنوز از همکاری مجدد نکونام با کارلوس کی‌روش در تیم ملی، ناامید نشده است.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، دیروز و در گفت و گو با دوربین فوتبالی در شهرکرد، درباره آخرین وضعیت نکونام و تیم ملی گفت: نکونام قراردادی با تیم فولاد دارد که پابرجاست و ورود افرادی که طرف قرارداد شرکت دیگری هستند تخلف است اما با تیم فولاد صحبت‌هایی شده تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. انتخاب کی‌روش برای کمک مربی فقط نکونام است در تلاش هستیم قرارداد نکونام با فولاد که رقم قابل ملاحظه‌ای است پابرجا بماند و مشکل حضور ایشان در جام جهانی هم برطرف شود.

تاج در حالی با امیدواری درباره حضور نکونام در تیم ملی صحبت کرده که پیش از این منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون، این موضوع را منتفی دانسته بود و حالا باید منتظر ماند و دید که در دقیقه 90، نکونام دوباره همکار کی‌روش خواهد شد یا نه.

7655