جزییات قرارداد باورنکردنی امباپه؛ 630 میلیون یورو

جزییات قرارداد باورنکردنی امباپه؛ 630 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - قراردادی که کیلیان امباپه در تابستان گذشته با پی اس جی امضا کرد، یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، حتی قرارداد مسی با بارسا در سال 2017 هم به مبلغ قرارداد مسی نمی رسد. لوپاریزین جزییاتی از قرارداد امباپه با پی اس جی را افشا کرده است که نشان می دهد که چرا امباپه حاضر شده تا قید پیشنهاد تیم محبوبش رئال مادرید را بزند و در پی اس جی بماند.

اگر امباپه تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 630 میلیون یورو (بدون احتساب مالیات) دریافت می کند. این مهاجم قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را امضا کرده است. این مهاجم سالی 72  میلیون یورو به صورت خالص دریافت می کند یعنی ماهی شش میلیون یورو. بدین ترتیب امباپه با قرارداد 630 میلیونی رکورد مسی با قرارداد 555 میلیون یورویی را شکسته است.

در قرارداد امباپه پاداشهایی در نظر گرفته است. کیلیان پس از تمدید قراردادش 180 میلیون یورو نقد به عنوان پاداش تمدید دریافت کرده است. امباپه از سویی در پایان فصل اول قراردادش در پی اس جی 70 میلیون یورو پاداش وفاداری دریافت می کند، در پایان فصل دومش 80 میلیون یورو پاداش وفاداری می گیرد و در پایان فصل سومش 90 میلیون یورو. از طرفی پی اس جی مالیات 45 درصدی قرارداد امباپه را هم می پردازد که بدین ترتیب آنها برای داشتن کیلیان برای سه فصل 630 میلیون یورو هزینه می کنند یعنی سالی 210 میلیون یورو که عددی باورنکردنی است.

4125