گزارش ویژه/ ماجرای حذف نام ستاره های ایران از کمپین حذف تیم ملی چه بود؟

گزارش ویژه/ ماجرای حذف نام ستاره های ایران از کمپین حذف تیم ملی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی، واکنش محکمی به وارد شدن نامش به یک شایعه عجیب داشت.

به گزارش فوتبالی، قبل از آنکه مشخص شود فیفا هیچ برنامه‌ای برای حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر ندارد و به درخواست برخی کمپین‌ها در این زمینه توجهی نخواهد کرد، تلویزیون و سایت سی ان ان آمریکا در یک گزارش و خبر عجیب مدعی شد نام علی دایی هم در یکی از کمپین‌هایی که خواهان کنار گذاشتن تیم ملی از جام جهانی بوده‌اند، دیده شده است. همانطور که قبلا هم در یک گزارش در فوتبالی نوشته بودیم، سی ان ان علاوه بر علی دایی، نام مهدی مهدوی کیا و علی کریمی و همچنین بهشاد یاورزاده! را هم در کمپین حذف تیم ملی آورده بود و گفته بود که آنها هم کمپین را امضا کرده اند.

ظاهرا سی  ان ان با تماس وکلای آلمانی و خارجی دایی و مهدوی کیا و همچنین علی کریمی مواجه می شود و در نهایت با تهدید وکیل آلمانی ها، مجبور به حذف نامها و ادیت مطلب می شود تا مشخص شود که کلا ماجرا فیک بوده است و هدف فقط جوسازی بوده است.

علی دایی در گفت و گوی کوتاهش با «یورو نیوز» فارسی واکنش محکمی به این موضوع داشته و بعد از آنکه گفته برنامه‌ای برای مصاحبه ندارد، در واکنش به اینکه اسم شما در کارزار حذف تیم ملی فوتبال آمده و با شما بد برخورد شده است، گفته است:" چه کسی آورده؟ امضای من است؟ هرکسی آورده بیخود کرده است."

1984