خوشحالی جالب مدافع منچستریونایتد با هواداری که نمی شناخت!

خوشحالی جالب مدافع منچستریونایتد با هواداری که نمی شناخت!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که کاسمیرو گل تساوی را مقابل چلسی به ثمر رساند و یک امتیاز را برای  تیمش در مقابل لندنی ها نجات داد، هواداران و بازیکنان این تیم به شدت هیجان زده شدند.

به گزارش فوتبالی، گل کاسمیرو به شدت بازیکنان و هواداران یونایتد را هیجان زده کرد. یکی از این نفرات لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی منچستریونایتد بود که به حدی هیجان زده شده بود که هواداری که نمی شناخت را بغل کرد. در تصاویری که توسط دوربین ها شکار شده، لیساندرو به این هوادار در پیامی نوشت:"رفیق، تو را نمی شناسم اما در کنار هم خواهیم بود و تا پایان خواهیم جنگید!"

این لحظه به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد و لیساندرو هم تصویری از خودش در حال خوشحالی با این هوادار منتشر کرده است. یونایتد در شش بازی اخیرش شکست نخورده است و حالا در مقابل یکی از بزرگان لیگ انگلیس توانسته امتیاز ارزشمندی را کسب کند. هدف یونایتد با هدایت تن هاگ این است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست بیاورند هر چند که کار آسانی پیش روی خود ندارند.

کاسمیرو هافبک برزیلی به نظر می رسد که خیلی زود خودش را در قلب هواداران یونایتد جا داده و گل ارزشمندی را نیز در بازی اخیر شیاطین سرخ به ثبت رسانده است.

4125