مذاکرات پرسپولیس باعلیپور

مذاکرات پرسپولیس باعلیپور

پایگاه خبری فوتبالی _ باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با علی علیپور است

به گزارش  فوتبالی ،یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس، سهل انگاری مدیران این تیم در دوران مختلف بوده است. به گونه ای که بسیاری از بدهی های باشگاه به دلیل مذاکره نکردن طرفین بوده و بازیکن یا مربی طلبکار وقتی بی خیالی و سهل انگاری مدیران را دیده برای رسیدن به مطالبات خود مجبور به طرح شکایت شده است.

پرونده علی علیپور نیز یکی از پرونده هایی است که اگر در زمان خودش به آن رسیدگی می شد، کاملا قابل حل بود چرا که نه علیپور به دنبال جنگ با پرسپولیسی هاست و نه بدهی او به اندازه ای بود که نتوان با او به توافق رسید.

همین موضوع باعث شد علیپور مجبور به شکایت شود. کما این که خود علیپور نیز در آخین مصاحبه اش اعلام کرد با وجود تلاش زیاد برای برقراری مذاکره با مدیران پرسپولیس، از باشگاه هیچ تماسی با او گرفته نشده است.

در همین خصوص حالا خبردار شدیم رضا درویش برای حل و فصل این ماجرا قرار است مذاکرات خود را با علی علیپور آغاز کند. درویش در تلاش است با توافق با علیپور اصل بدهی او را که مبلغی بین 300 تا 400 میلیون است به او پرداخت کرده و علیپور را از گرفتن جرایم مالی که این سال ها روی طلب اصلی افزوده شده منصرف کند.

با توجه به شناختی که از علیپور وجود دارد و این که این مهاجم فوتبال خود را همواره مدیون پرسپولیس دانسته، بعید است بین طرفین توافقی ایجاد نشود. ضمن این که باشگاه پرسپولیس هیچ تمایلی ندارد راه بازگشت علیپور به پرسپولیس را در آینده ببندد و امیدوار است این مهاجم گلزن نیز مثل بسیاری از لژیونرها به جمع سرخ پوشان برگردد.

به هر روی درویش قرار است مذاکرات خود را با علیپور برای بستن پرونده این بدهی آغاز کند و باید دید سرنوشت این مذاکرات چه خواهد شد.

۱۳۹۷