آرزوی جالب رونالدو برزیلی در آستانه جام جهانی

آرزوی جالب رونالدو برزیلی در آستانه جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید خیلی دوست دارد روزی شاهد نشستن پپ گواردیولا روی نیمکت سلسائو باشد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه جام جهانی قطر، برزیل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت محسوب می‌شود. رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، که با سلسائو قهرمان جام جهانی شده است می‌گوید یکی از رویاهایش این است که پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی برزیل ببیند. 

رونالدو می‌گوید نشستن پپ روی نیمکت سلسائو اتفاقی تاریخی خواهد بود. مریخی در ادامه می‌گوید دیگر مربی‌ای که او دوست دارد شاهد نشستنش روی نیمکت برزیل باشد کارلو آنچلوتی است. برزیل با هدایت تیته در قطر تلاش می‌کند تا به حکمرانی دو دهه‌ای اروپایی‌ها بر جام جهانی پایان دهد. حضور ستاره‌های بزرگی مثل نیمار، وینیسیوس جونیور و رودریگو باعث شده ناظران شانس زیادی برای سلسائو قائل باشند.


رونالدو نازاریو در گفت‌وگویی با روزنامه گاردین درباره تیم ملی کشورش گفت: "خیلی دوست دارم یک خارجی هدایت سلسائو را به دست بگیرد. یک اروپایی. حتی نه فقط در تیم ملی بلکه در کل ساختار فوتبال برزیل. ما باید کل فوتبال‌مان را به دست یک اروپایی بسپاریم. اگر پپ یا آنچلوتی روی نیمکت برزیل بنشیند اتفاقی تاریخی خواهد بود. اتفاقی که می‌تواند فوتبال ما را برای 100 سال آینده تغییر دهد. من پپ را بیشتر دوست دارم".

4416