واکنش سرمربی سابق بارسلونا به دیدار حساس در نیوکمپ

واکنش سرمربی سابق بارسلونا به دیدار حساس در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده سرمربی اتلتیک بیلبائو می‌گوید که آماده بازگشت به نیوکمپ است. 

به گزارش فوتبالی، امشب (یک شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از چهارچوب هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم به میدان خواهند رفت. نکته جالب این دیدار، تقابل ارنستو والورده سرمربی اتلتیک بیلبائو با تیم و شاگردان سابقش است. والورده امیدوار است که امشب بتواند بالاخره بیلبائو را در نیوکمپ به پیروزی برساند. آخرین پیروزی تیم باسکی در نیوکمپ به فصل 2001-02 باز می‌گردد. 

به نقل از مارکا، والورده در خصوص این جدال گفت: "در مقابل بارسا فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم. می‎ دانم کار سختی است و نمی‌توان به همین راحتی در نیوکمپ پیروز شد، چون آن‌ها در خانه واقعاً تیم سرسخی هستند. بارسا شروع خیلی خوبی در لالیگا داشته. بله آن‌ها اخیراً شکست خورده‌اند، اما قبل از آن در تمامی بازی‌ها به جز یک بازی که با مساوی به پایان رسید، پیروز شده بودند. می‌دانیم که قرار است رنج بکشیم، اما بازیکنانم همیشه به پیروزی فکر می‌کنند."

"از زمان خروجم، بارسلونا تغییرات زیادی داشته و به همین خاطر نمی‌توان با قاطعیت گفت که نقاط ضعف و قوت تیم را می‌شناسم. شاید یک سری جزئیات را بدانم و آن‌ها را به شاگردانم منتقل خواهم کرد."

4416