فتح فلورانس توسط ارتش نراتزوری در یک بازی فوق جذاب

فتح فلورانس توسط ارتش نراتزوری در یک بازی فوق جذاب

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک بازی خارج از خانه مقابل فیورنتینا با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست یافت و با 21 امتیاز در رده هفتم صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، از ساعت 22:15 به وقت تهران تیم‌های فیورنتینا و اینتر در ورزشگاه آرتمیو فرانکی مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی اینتر با 18 امتیاز در رده هشتم و فیورنتینا با 10 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشتنند. 

در نیمه اول اینتر بازی را بسیار طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 2 نیکولو بارلا با پاس لوتارو مارتینز گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 15 مارتینز اختلاف را دو برابر کرد، اما میزبان عقب نکشید و فیورنتینا در دقیقه 33 توانست توسط کابرال از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با پیروزی 2-1 اینتر به پایان رسید. 

در نیمه دوم جاناتان ایکانه موفق شد بازی را به مساوی بکشاند. پس از این گل اینتر دوباره حملات خود را از سر گرفت و در دقیقه 73 لوتارو مارتینز گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در حالی که همگان فکر می‌کردند بازی به اتمام رسیده، اما در دقیقه 90 لوکا یوویچ مهاجم سابق رئال مادرید گل تساوی را به ثمر رساند و حتی این پایان کار نبود. در دقیقه 90+5 هنریک مخیتاریان گل چهارم و پیروزی را برای اینتر زد تا شاگردان سیمونه اینزاگی در این بازی پرهیجان به برد 4-3 برسند. 

4416