واکنش کلوپ به شکست غیرمنتظره لیورپول برابر تیم قعر جدولی

واکنش کلوپ به شکست غیرمنتظره لیورپول برابر تیم قعر جدولی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز  لیورپول در خانه ناتینگهام فارست با نتیجه 1-0 تن به شکست داد. تایوو آوویینی در دقیقه 55 تنها گل این بازی را برای ناتینگهام فارست به ثمر رساند تا باعث ثبت سومین شکست فصل شاگردان یورگن کلوپ در فصل جاری لیگ برتر جزیره شود. 

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری پس از بازی گفت: "عملکرد تیم بد نبود ولی توجیهی برای نتیجه پایانی ندارم. ما چهار یا پنج شانس عالی گلزنی روی ضربات ایستگاهی داشتیم و همه را از دست دادیم و چنین موقعیت سوزی هایی را به یاد ندارم. باید حداقل یکی از آنها را گل می کردیم. این دیداری بود که باید راحت پیروز می شدیم ولی باختیم."

کلوپ ادامه داد: "روی اشتباه خودمان گل خوردیم. در واقع توپ را از دست دادیم و یک ضربه ایستگاهی را به آنها هدیه دادیم. نباید این بازی را می باختیم و هرچند ناتینگهام خیلی خوب دفاع کرد ولی به اندازه کافی شانس گلزنی داشتیم که بازنده نشویم. وقتی نتوانید کارتان را درست انجام دهید، در نهایت شکست می خورید."

4416